Cikkek

Mitől lesz egy szöveg jobb, mint a másik?

Azok az idők, mikor elég volt szimplán egy ízléses szöveget írni pár érdekes fordulattal ahhoz, hogy az elérjen tömegeket már elmúltak. Több százszoros már a piac a korábbihoz képest.

Páran gondolhatnák, hogy a Google keresőmotorjának kényeztetése érdekében egy kulcsszólavinával megeresztett betűáradat még mindig a legjobb megoldás. 

Nekik sajnos szembesülniük kell azonban a ténnyel,  hogy ezek már nem működnek.

Ahhoz, hogy a cikked 2020-ban embereket érjen el és az ő figyelmüket meg is tartsa, bizony már más technikákra lesz szükséged. 

Lehet, hogy megírtad a legérdekesebb cikket olyan lélegzetelállító stílusban, hogy ha bárki "fellapozza" az azonnal beléd szeret, de mégsem olvassa senki, mert nem talál rá a megfelelő optimalizáció hiányában. 

Az eset fordítva sem túl hízelgő. Megírtad a szöveged az általad kiválasztott témában és több tucatszor beleírtad a kulcsszavaidat. Ezt a mesterkélt fabulát sem az olvasód, sem a Google nem fogja értékelni.

 A modern szövegírás releváns, szórakoztató, tájékoztató, a látogatónak készül, ugyanakkor nem észrevehetően mégis a keresőmotoroknak is szól. 

MI AZ A KERESŐBARÁT SZÖVEGÍRÁS?

Inkább megtanulnád, hogyan írj sikeres szöveget?