Cikkek

Mitől lesz egy szöveg jobb, mint a másik?
Azok az idők, mikor elég volt szimplán egy ízléses szöveget írni pár érdekes fordulattal ahhoz, hogy az elérjen tömegeket már elmúltak. Több százszoros már a piac a korábbihoz képest.
Páran gondolhatnák, hogy a Google keresőmotorjának kényeztetése érdekében egy kulcsszólavinával megeresztett betűáradat még mindig a legjobb megoldás.
Nekik sajnos szembesülniük kell azonban a ténnyel, hogy ezek már nem működnek.
Ahhoz, hogy a cikked 2020-ban embereket érjen el és az ő figyelmüket meg is tartsa, bizony már más technikákra lesz szükséged.
Lehet, hogy megírtad a legérdekesebb cikket olyan lélegzetelállító stílusban, hogy ha bárki "fellapozza" az azonnal beléd szeret, de mégsem olvassa senki, mert nem talál rá a megfelelő optimalizáció hiányában.
Az eset fordítva sem túl hízelgő. Megírtad a szöveged az általad kiválasztott témában és több tucatszor beleírtad a kulcsszavaidat. Ezt a mesterkélt fabulát sem az olvasód, sem a Google nem fogja értékelni.
A modern szövegírás releváns, szórakoztató, tájékoztató, a látogatónak készül, ugyanakkor nem észrevehetően mégis a keresőmotoroknak is szól.
MI AZ A KERESŐBARÁT SZÖVEGÍRÁS?
Inkább megtanulnád, hogyan írj sikeres szöveget?