Kulcsszókutatás

Nincs ennél egyértelműbb kijelentés: Kulcsszavak nélkül nincs siker! Jó Kulcsszavakkal viszont garantált!

A keresőoptimalizálás sok összetevős folyamat. Ezeknek a lépéseknek az alfája a kulcsszókutatás. (Keyword Search and Research)

A Kulcsszó vagy keresőszó egy szöveg tartalmának olyan eleme, amely lehetővé teszi a komplett szöveg könnyebb értelmezését. Azon leginkább fontos szavak valamelyike, mely az összefüggések megértését segíti elő.  Ez a szárazanyag.

Miért olyan fontos ez egy weboldal vagy éppen egy blogbejegyzés megírásakor?

Nézzük a választ pár összevetésben 3 szemszögből:

A Te (weboldal tulajdonos) szemszöged

- A megfelelő kulcsszavak alkalmazásával a keresőmotorok könnyebben tárképezik fel az oldalad, így jobb helyezéseket érhetsz el a Google keresőben.

- Ezáltal többen találnak rád.

- Több potenciális ügyfeled és vásárlód lesz.

- A szövegeid strukturáltabbak lesznek.

A Vásárló Szemszöge

- Könnyeben találja meg a számára releváns tartalmakat.

- Könnyebben értelmezi az oldalad, mert az ő nyelvén beszélsz.

- Pontosabban tud navigálni az oldaladon a megfelelő kulcsszavak használata miatt átlátható, jó struktúra miatt.

A Google szemszöge

- Az algoritmusok könnyebben térképezik fel a tartalmadat, mert számára érthető információkat tartalmaz.

- Ki tud alakítani egy képet az oldaladról és ezt a lehető legprofesszionálisabban tudja megjeleníteni a keresőben.

- A jó tartalmadnak köszönhetően sok látogatód lesz, amely növeli a Google-ban töltött időt. Ez természetesen a Google mint vállalat számára hatalmas üzleti előny.


Jól látszik, hogy a megfelelő kulcsszavak használata mindenkinek előny. Kivéve a versenytársaidat!

Ne bízd hát a véletlenre a weboldalad, blogbejegyzéseid, cikkeid, termékleírásaid sikerét. Bízd profikra a kulcsszókutatást, és alkalmazd sikerrel az akár több száz hasznos keresőszót!

Hogy néz ki a mi szolgáltatásunk?

- Először felveszed velünk a kapcsolatot és meghatározzuk, hogy milyen piaci szegmensben akarsz eredményeket elérni. Hova lehet sorolni a weboldalad. Milyen terméket árulsz, vagy milyen szolgáltatást kínálsz.

- Meghatározod milyen szövegeket és bejegyzéseket akarsz írni.

Fontos, hogy pontosan tudd mik a céljaid és mivel akarsz foglalkozni, vagy ha már aktív vagy, akkor hova szeretnél fejlődni.

- Miután teljes képet kaptunk a weboldalad témájáról, megkezdjük a kulcsszavak felkutatását. 

Egy nagy csomagot fogsz tőlünk kapni, melyben az alábbiak szerint fogjuk felbontani és kategorizálni a keresőszavakat:

- Egyszerű kulcsszavak, Összetett kulcsszavak (Long Tail). Ezen belül pedig kategorizálva lesznek számodra, hogy ezek a kulcsszavak milyen gyakorisággal keresett szavak és mekkora konkurenciára kell számítanod az alkalmazásukkor. Természetesen a nagy konkurenciájú kulcsszavakra nehezebb előre törni, míg a kisebbekkel könnyebb, viszont eléggé célzott keresés kell hozzá. 

Így neked már a kezedben lesz akár több száz olyan kulcsszó melyek segítségével sikeresen veheted fel a versenyt és léphetsz előre a keresőben. 

A Kulcsszó kutatás ára nálunk egységesen 28.000 forint szegmensenként. 

A Szegmens azt jelenti, hogy egy adott piaci célzásra rakunk össze neked kulcsszó-csomagot. Például ha van egy táplálékkiegészítő webáruházad akkor az egy szegmens, egy kutatás. De ha van egy webáruházad kisállat eledelre és van egy blogod űrkutatásra, akkor a kettő téma teljesen más, így azt 2 külön kulcsszó kutatással lehet csak lefedni. 

Szinte minden esetben a kulcsszó kutatás, majd a kulcsszavak jó felhasználása megsokszorozza a befektetett összeget. 

Inkább megtanulnád, hogyan gyűjtsd össze és alkalmazd a legjobb kulcsszavakat?