Ingyenes Szövegírás Tippek a TextIt.hu oldalon

2020.07.29

Úgy döntöttünk, hogy a mai naptól időszakosan ingyenes tippekkel látunk el titeket a jó szövegíráshoz. Az első ingyenes tipp ki is került a Szövegírás-Leírások aloldalra. No de ne kelljen annyit sem kutatni. Íme a cikk:

Nagy hiba lenne azt hinni, hogy a jó termékleírás nem más, mint paraméterközlés. Van pár ember, aki szakértőként néz körül egy webáruházban és adatalapú vásárlást végez. A legtöbb ügyfél azonban laikus és nem magát a terméket keresi, hanem az érzést vagy az elképzelt élethelyzetet amit az adott termék nyújthat neki.

Tételezzük fel, hogy egy anyuka vagy egy nagyszülő elektromos kisautót szeretne vásárolni a gyereknek/unokának. Neked pont ilyen webáruházad van és a téma szakértője vagy. Tudod mennyivel jobb egy 4 kerék hajtású kisautó, 6 Amperórás aksival, mint egy kétkerekes 4 Ah-s társa. Ráadásul extrák sora is van a kínálatodban. Ezeket az információkat szépen be is pakolod egymás után a leírásodban.

A bemutatott vevődet ez nagy valószínűséggel kevésbé fogja érdekelni. Mire is vágyik ő valójában? A gyermek önfeledt nevetésére, mosolygós arcára miközben a kisautóban ül és "száguld". Neki ez a fontos, és hogy a gyermeke eközben végig biztonságban legyen.

Tehát ha az ő szemével nézed, akkor mi a lényeg a termékleírásodban?

- Az autóban van biztonsági öv, jár hozzá távirányító, amivel szabályozhatja a szórakozást. A gyermeket könnyen be tudja rakni és könnyen ki tudja venni az autóból, van az autóban szórakoztató funkció, ami ráadásul személyre szabható!

Ezeket az elemeket érdemes tehát kiemelni ha a vevőd fejével gondolkozol. Mindezt úgy, hogy értse is, miért előny ez az ő számára.

Ha egy szakértő vevő téved hozzád, ugyanúgy megtalálja a műszaki paramétereket a leírásodban, mégsem zártad ki a laikus vevőidet, akik egyes statisztikák alapján a webáruházak forgalmának több, mint a felét generálják!