Leírások, Termékleírások

Van egy webáruházad tele jó termékekkel, de hiányzik a jó és keresőoptimalizált leírás hozzájuk?
Segítünk!
Ne másold mások termékleírásait! Ne egy copy-paste legyen a bemutatód a legjobb termékeidről a gyártó oldaláról vagy a 2749. kínai dropshipping oldalról. 2020 van.
A Google nem hogy nem segíti az ilyen oldalakat, de bünteti is.
Soha nem leszel releváns ha a plágium az egyetlen eszközöd.
Válaszd a Text-It ninjákat és rendelj egyedi, kreatív, informatív, keresőoptimalizált termékleírásokat! Ezzel nem csak előre törhetsz a keresőben, de könnyebben is értékesíthetsz!
DE TUDOD MIT? ADUNK NEKED ITT ÉS MOST EGY INGYENES TIPPET ÉS PÉLDÁT, HOGY MI IS A JÓ TERMÉKLEÍRÁS!

Nagy hiba lenne azt hinni, hogy a jó termékleírás nem más, mint paraméterközlés. Van pár ember, aki szakértőként néz körül egy webáruházban és adatalapú vásárlást végez. A legtöbb ügyfél azonban laikus és nem magát a terméket keresi, hanem az érzést vagy az elképzelt élethelyzetet, amit az adott termék nyújthat neki.
Tételezzük fel, hogy egy anyuka vagy egy nagyszülő elektromos kisautót szeretne vásárolni a gyereknek/unokának. Neked pont ilyen webáruházad van és a téma szakértője vagy. Tudod mennyivel jobb egy 4 kerék hajtású kisautó, 6 Amperórás aksival, mint egy kétkerekes 4 Ah-s társa. Ráadásul extrák sora is van a kínálatodban. Ezeket az információkat szépen be is pakolod egymás után a leírásodban.
A bemutatott vevődet ez nagy valószínűséggel kevésbé fogja érdekelni. Mire is vágyik ő valójában? A gyermek önfeledt nevetésére, mosolygós arcára miközben a kisautóban ül és "száguld". Neki ez a fontos, és hogy a gyermeke eközben végig biztonságban legyen.
Tehát ha az ő szemével nézed, akkor mi a lényeg a termékleírásodban?
- Az autóban van biztonsági öv, jár hozzá távirányító, amivel szabályozhatja a szórakozást. A gyermeket könnyen be tudja rakni és könnyen ki tudja venni az autóból, van az autóban szórakoztató funkció, ami ráadásul személyre szabható!
Ezeket az elemeket érdemes tehát kiemelni, ha a vevőd fejével gondolkozol. Mindezt úgy, hogy értse is, miért előny ez az ő számára.
Ha egy szakértő vevő téved hozzád, ugyanúgy megtalálja a műszaki paramétereket a leírásodban, mégsem zártad ki a laikus vevőidet, akik egyes statisztikák alapján a webáruházak forgalmának több, mint a felét generálják!
Létezik Jó Termékleírás

Létezik Jobb Termékleírás

Ilyen és ehhez hasonló megoldásokért fordulj hozzánk bizalommal!